• 0243-248001
  • 0243-248001
  • primgrindu@yahoo.com
Primaria Grindu
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere si agenda de lucru a acestora
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei in cauza
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
    • Declaratii de avere si de interese, conform anexei
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar asteptarii)
  • Transparenta decizionala
    • Agenda publica
    • Rapoarte de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003
    • Alte informatii
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorităţii deliberative
    • Dispoziţiile autorităţii executive
    • Documente şi informaţii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii

HCL nr. 35 din 19.09.2019 privind aprobarea schimbării reprezentantului legal al proiectului “Reabilitare cămin cultural comuna Grindu, judeţul Ialomiţa”, finanţat prin PNDR Măsura 3.2.2. în baza contractului de finanţare nr. C413322011232347106 din 06.08.2013 Nr.34 din12.09.2019. – 20190919

March 25, 2020 | Published by admin | Categorie: Uncategorized

Copyright © 2022 Primaria Grindu. Toate drepturile rezervate.

  • Utilizare cookie-uri
  • GDPR
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    ▾
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      ▾
      • Lista persoanelor din conducere si agenda de lucru a acestora
        ▾
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
    • Organizare
      ▾
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei in cauza
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
  • Informatii de interes public
    ▾
    • Solicitare informatii. Legislatie
      ▾
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
      ▾
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      ▾
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
    • Declaratii de avere si de interese, conform anexei
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar asteptarii)
  • Transparenta decizionala
    ▾
    • Agenda publica
    • Rapoarte de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003
    • Alte informatii
  • Monitorul Oficial Local
    ▾
    • Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorităţii deliberative
    • Dispoziţiile autorităţii executive
    • Documente şi informaţii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    ▾
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii