- 0243-248001
- 0243-248001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Informatii de interes public
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Achizitii publice
- Recensamant
- Alegeri 2020
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Aparat Specializare
- Atestate Producator
- Urbanism
- Bilanturi contabile
- Buget
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Coronavirus – COVID 19
- Declaratii de avere si de interese, conform anexei
- Dispozitii
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar asteptarii)
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Sedinte Consiliul Local
- Rapoarte Anuale
- Registrul agricol si Fond funciar
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Asistenta sociala
- Transparenta decizionala
a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Grindu: link opis legislativ
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
Organigrama institutiei
– aprobată prin HCL nr. 35 din 01.10.2018
- privind HCL nr. 35 din 01.10.2018 privind aprobare organigrama si stat functii Vizualizare
- HCL nr. 35 din 01.10.2018 anexa 1 la HCL nr. 35 din 01.10.2018 – organigrama Vizualizare
- HCL nr. 35 din 01.10.2018 anexa 2 la HCL nr. 35 din 01.10.2018 – stat de functii Vizualizare
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului –disponibile pe pagina instituţiei
Luni – Vineri: 08:30 – 16:30 între orele: 08.00 – 16.30
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30
Joi : 8.00-18.30 (Conform HG nr. 1487/2005)
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii de interes public link
Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Trîmbițașu Marian Primar Marti 10,00 – 14,00
Stanciu Marin Sorin Viceprimar Joi 10,00 – 12,00
Ene Tudora Secretar Vineri 10,00 – 14,00
NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 – 10,00, astfel:
– telefonic, la nr. 0243-248001
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura .
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
COMUNEI Grindu SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei comunei Grindu:
Dl. Trîmbițașu Marian – Primar
Dl. Stanciu Marin Sorin – Viceprimar
D-na Ene Tudora– Secretarul comunei Grindu;
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: D-na Ene Tudora – Secretarul comunei Grindu
Denumire: Primaria comunei Grindu
Sediul: localitatea Grindu, str. Principală, nr. –
Telefon: 0243-248001
Fax : 0243-248001
E-mail: primgrindu@yahoo.com
Site: www.grindu.ro
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
Bugetul propriu al comunei Grindu şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII :
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link
h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Plângere administrativă 1 și 2
i) FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001