- 0243-248001
- 0243-248001
Alegeri locale
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar asteptarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Recensamant
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPŢIE NR. 35 GRINDU
Preşedinte: Ene Tudora; Tel : 0761 330 873
Locţiitor: Teodorescu Gabriela – Virginia; Tel : 0726 275 201
Telefon sediu: 0243 248 001
Program de lucru: zilnic, 09.00 – 17.00
Alegeri Parlamentare: 06.12.2020
Alegeri locale: 27.09.2020
- Anunt nr. 55 din 23.09.2020 data completare biroul sectiei de votare: click aici
- Proces verbal din 25.08.2020 privind completare birou electoral de circumscriptie nr. 35 Grindu: click aici
- Proces verbal nr. 28 din 24.08.2020 privind ramanerea definitiva a candidaturilor BEC nr.35 Grindu: click aici
- Hotararea nr. 12 din 17.08.2020 – candidat consilier PMP: click aici
- Hotararea nr. 11 din 17.08.2020 candidat primar PMP: click aici
- Hotararea nr. 10 din 17.08.2020 – candidat consilieri locali PI: click aici
- Hotararea nr. 9 din 17.08.2020 – candidat primar PI: click aici
- Hotararea nr. 8 din 17.08.2020 – candidat primar independent: click aici
- Hotararea nr. 7 din 16.08.2020 – candidat consilieri Pro România: click aici
- Hotararea nr. 6 din 16.08.2020 – candidat primar Pro România: click aici
- Hotararea nr. 5 din 15.08.2020 – consilieri PSD: click aici
- Hotararea nr. 4 din 15.08.2020 – candidat primar PSD: click aici
- Hotararea nr. 3 din 15.08.2020 – consilieri PNL: click aici
- Hotararea nr. 2 din 15.08.2020 – candidatura primar PNL: click aici
- Hotararea nr. 1 din 11.08.2020 – masuri COVID-19: click aici
- Proces verbal nr. 7 din 09.08.2020 constituire BEC nr. 35 Grindu: click aici
– Dispozitie nr. 105 din 23.09.2019 privind stabilirea locurilor speciale de afisaj electoral in vederea desfasurarii alegerilor pentru Presedintele Romaniei in anul 2019 Vizualizare
– Dispozitia nr. 71 din 25.04.2019 privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral la nivelul comunei Grindu pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European 26 mai 2019 Vizualizare
– ANUNT PUBLIC privind numerotarea si delimitarea sectiilor de votare de pe raza comunei Grindu: click aici


